DOSCH HDRI – Extreme Hires
استفاده از این تصاویر موجب صرفه جویی در طراحی های 3D با تعریف کاربر استادانه درست شده از چند نور منابع و نیز از تجربه انتخاب رنگ و نور حجم شده HDRI نیز حاوی اطلاعات که نور منبع مستقیم به عنوان مثال خورشید ، نور نقطه ای با سایه تعریف شده وجود دارد و یا آسمان ابری آسمان با نور منتشر شده و سایه هایه نرم را در این مجموعه می بینیم
اما همچنین طیف رنگ از صحنه های واقعی (محیط زیست) و داخل و خارج محوته ساختمان ها اثر به سزایی بر روی طراح های شما بر رویه شی یا صحنه میشود
رنگ آن (درختان، کاتولیک، زمین ، جنگل) در محیط اطراف به عنوان مثال ظاهر خواهد شد که طراحی رو فوقولاده میکند
فرمت و آنالیز این تصاویر به شرح زیر می باشد:
Spherical Map XL – 6248×3124 Pixel
Spherical Map – 2048×1024 Pixel
Light-Probe XL – 4096×4096 Pixel
Light-Probe – 2048×2048 Pixel
Light-Probe Small – 512×512 Pixel
Vertical Cross – 6144×4608 Pixel
Horizontal Cross – 4608×6144 Pixel
Format: .hdr RADIANCE Image Format
یکی از مزایایی که در HDRI هایه Dosch Design وجود دارد پشتیبانی از تمامی نرم افزارهایه 3D می باشد به عنوان مثال:
3D-applications like Lightwave (version 6.0 and higher), Softimage|XSI, Maya & Mentalray, Pixar RenderMan, Bryce 6, Autodesk VIZ, messiah:render (Arnold), InSight (Integra), 3ds-max & VRay, 3ds-max & Brazil r/s (Splutterfish), 3ds-max & finalRender (Cebas), Cinema4D Version 8.1 and more. For further HDRI-rendering tools options the documentation of the used 3D-program