آرشیو کامل و بزرگ فروشگاه
از تخفیف های ما استفاده کنید
حراج بزرگ

سبد خرید خالی است.

لطفا شناسه سفارش را وارد کنید:

عضو کانال تلگرام ما شوید

با عضویت در کانال تلگرام فروشگاه "آرشیو بزرگ" از مزایای ویژه بهره مند شوید

کلیک کنید

logo-samandehi
تایید

aparat

Digital-Tutors – Map Baking Techniques for Games in 3ds Max

مدلینگ اسلحه در تری دی مکس

در این مجموعه ای از آموزش با مدلینگ یک اسلحه کمری آشنا میشوید و در پایان تمام اضلاع آن را نرمال کرده و طرح خود را نهایی میکنیم

این آموزش برای نرم افزار 3ds Max است و به همراه فایل های تمرینی آن که به حجم 1.68 GB و زمان آموزش 1h 3m هست .

دروس در این آموزش شامل 8 قسمت می باشد .

ویدئو بالا را برای نمایش دمو در فروشگاه کیفیت آن پایین تر آمده برای سرعت پایین
Final

 

1894-render_1040

 

Digital-Tutors – Map Baking Techniques for Games in 3ds Max

1h 3m | 1.68 GB | Project Files: Included | Software used: 3ds Max 2015

Video games are highly reliant on special maps like normal maps, ID masks, and ambient occlusion maps.

So in this series of 3ds Max tutorials we’ll discuss map baking techniques for games in 3ds Max. We’ll first cover the basic workflow for baking maps in 3ds Max. So to begin, we’ll talk about why we need to explode our meshes and how to begin setting up materials for our ID mask.

Then we’ll learn how to properly set up a projection that will gather our high poly detail and bake it into our maps. After that we’ll learn about how to set up a scene for baking an ambient occlusion map. Finally, we’ll end this 3ds Max training on how to overcome common errors in our bakes like waviness and normal map gaps.

Home Page: _http://digitaltutors.com/11/training.php?pid=1894

مبلغ سفارش

شما میتوانید این فایل را به قیمت 3500 تومان از لینک خرید پستی سفارش دهید و بعد از تحویل درب منزل خود وجه را به مامور پست پرداخت نمایید.

مشاوره

برای گرفتن مشاوره کامل و پاسخ به سوال های خود با من تماس بگیرید ۰۹۱۲۲۲۶۷۳۹۷
[mpc_vc_blog_posts_slider type=”related”]

پاسخی دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *